Az 1990-es évek szexszimbóluma fotómodellként kezdte pályafutását és munkái során megjárta Párizst, New Yorkot és Tokiót is. Útja a mozisiker felé több népszerű tévésorozaton át vezetett. Szerepelt többek között az Egy rém rendes család, a Beverly Hills 90210, a Kerge város, a Jóbarátok, de még a Lois és Clark: Superman legújabb kalandjai című produkcióban is.
A Bonne Bell kozmetikai cég reklámarcaként (1991):
Bár a világhírnevet a horror-magas költségvetésű Csillagközi invázió (1997) hozta meg számára, felejthetetlen alakítása a Vad vágyak (1998) című mozifilmből maradt meg a nagyérdemű számára. Érdekesség, hogy bár már 1993-ban együtt dolgozhatott Charlie Sheen testvérével, Emilio Estevezzel a Haláli Fegyver fergeteges vígjátékban, a sztárpár csak a kétezres évek elején, a kevésbé sikeres Eltanácsolt tanácsadó című komédia forgatása során ismerkedett össze.
Szakmailag talán legfontosabb munkája az 1999-es James Bond film, A világ nem elég, ahol Pierce Brosnan és Sophie Marceau társaságában tudod a csúcsra jutni, s innentől már csak a színésznő ambícióitól függött, mennyire használja ki hírnevét. Nos, bár Denise Richards több mint 100 (!) filmes produkcióban szerepelt, nem igazán akart lépést tartani a feltörekvő, csúcskategóriás szépségekkel, így megelégedett néhány mellékszereppel – többnyire bugyuta vígjátékokban. Ezek nagy része szót sem érdemel, kivéve talán a Horrorra akadva harmadik epizódját és persze a kihagyhatatlan Igazából szerelem romantikus mozit; mindkettő döbbenetesen nagyot robbantott a kasszáknál 2003-ban.
Kövesse a Retro Magazin Facebook-oldalát!
További cikkek

Magnum – Elsült, durrant, betalált
A 80-as évek egyik közönségkedvenc sorozata volt a Tom Selleck főszereplésével készült Magnum P.I., amiben a mindenre elszánt magánnyomozó Higgins, TC és Rick segítségével tárt fel különböző bűneseteket - 162 epizódon keresztül. A Magnum szellemi atyja az a Glen A....

Gyorsabb a halálnál – Bajkeverők párbaja
1995-ben debütált a mozikban Sam Raimi filmje, a valóságos sztárparádéval felvonuló Gyorsabb a halálnál című, úgynevezett „revizionista” western. Annak ellenére, hogy a három évvel korábbi Nincs bocsánat című Eastwood-rendezéshez hasonlóan itt is cél volt a Vadnyugat romantizálásának derékba törése, illetve a jó és rossz összemosása; azért a főszereplő és a főgonosz jellemét illetően az alkotók nem hagytak kétséget a nézőben, hogy kinek is kell drukkolni.

Albumszemle – Válogatás 1982 legjobbjaiból (I. rész)
Most következő szemlénkben olyan nagylemezek kerülnek terítékre, amik bár stílusukat tekintve meglehetősen széles skálán mozognak, egy mégis közös bennük: évtizedek óta szereti őket a közönség. Itt van rögtön egy igazi nagyágyú, a Thriller, Michael Jackson amerikai...
